.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزايش قيمت برنج داد جمشيدي را هم در آورد
گرچه افزایش جهانی قیمت برنج و خشکسالی نیز بی‌تاثیر در افزایش قیمت برنج نبوده است، اما هیچ‌کدام اینها نمی‌تواند باعث این شود که قیمت این کالای اساسی به یکباره افزایش سرسام‌آوری داشته باشد. ما نمایندگان بارها به مسئولان ذیربط تذکر داده‌ایم، اما متاسفانه گوش‌شنوایی وجود ندارد».
افزايش قيمت برنج داد جمشيدي را هم در آورد

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی معتقد است: «علت اصلی گرانی اخیر برنج عدم نظارت صحیح و دقیق مسئولان ذیربط در دولت است».

به گزارش شمال نیوز ، محمدحسن جمشیدی اردشیری درعین حال خاطرنشان کرد: «گرچه افزایش جهانی قیمت برنج و خشکسالی نیز بی‌تاثیر در افزایش قیمت برنج نبوده است، اما هیچ‌کدام اینها نمی‌تواند باعث این شود که قیمت این کالای اساسی به یکباره افزایش سرسام‌آوری داشته باشد. ما نمایندگان بارها به مسئولان ذیربط تذکر داده‌ایم، اما متاسفانه گوش‌شنوایی وجود ندارد».

وی اضافه کرد: «مسئولان مربوطه حتی به تذکرات رئیس‌جمهور نیز توجه نمی‌کنند. برنج خارجی با قیمت 40 سنت یعنی حدوداً 460 تومان وارد کشور می‌شود و با هزینه حمل و انبارداری مجموعاً حدود 600 تومان می‌شود ولی دلالان همان برنج را به قیمت 2500 تومان در بازار به فروش می‌رسانند و سودهای میلیاردی به دست می‌آورد».

وی توضیح داد: «متاسفانه دلالان کار خودشان را می‌کنند و کسی هم نیست که جلویشان را بگیرد با وجود افزایش 7/5 درصدی قیمت برنج در جهان در برخی بخشهای کشور شاهد افزایش 100 درصدی قیمت برنج بودیم».


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمدحسین فلاح 22 ارديبهشت 1387
آش اینقدر شور شده است که همه فهمیدند.
خسته نباشید، خیلی ممنون!!؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.